До Управління Держпраці у Черкаській області за рік звернулися майже 1,5 тис. громадян

17 січня 2022

Протягом 2021 року до Управління Держпраці у Черкаській області надійшло 1071 звернення громадян. Із загальної кількості звернень 41 надійшло від колективів заявників (колективні звернення). Всього до фахівців Управління звернулися 1433 громадян.

Найчастіше жителів області турбують питання недотримання роботодавцями вимог трудового законодавства. З питань оплати праці, належного оформлення трудових відносин до Управління надійшло 905 звернень, що становить 84,5 % від їх загальної кількості.

Із зазначеної кількості звернень Управлінням отримано:
– 475 письмових звернень громадян;
– 121 звернення через органи влади;
– 470 звернень від інших органів, установ, організацій;
– 5 звернень, які надійшло через уповноважену особу.

У 2021 році посадовими особами Управління розглянуто, вирішено позитивно та надано відповідні роз’яснення на 966 звернень громадян. Відповідно до статей 8, 17 Закону України «Про звернення громадян» не підлягали розгляду 21 звернення. Авторові повернуто 18 звернень на підставі вимог статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян». Згідно зі статтею 7 Закону України «Про звернення громадян» за належністю надіслані 26 звернень.

За 2021 рік до Управління надійшло 27 запитів на отримання публічної інформації. Вказані запити розглянуті, запитувачам надана відповідна інформація в порядку та строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».