Довідка про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Управління Держпраці у Черкаській області у I кварталі 2021 року

12 квітня 2021

За I квартал 2021 року до Управління Держпраці у Черкаській області надійшло 308 звернень громадян, з них 5 звернень – колективні.

Із зазначеної кількості звернень отримано:

– 128 письмових звернень від громадян;

– 114 звернень від Державної установи «Урядовий контактний центр»;

– 30 звернень – через органи влади;

– 35 звернень від інших органів, установ, організацій;

– 1 звернення – через уповноважену особу.

З питань недотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства про працю, зокрема оплати праці, належного оформлення трудових відносин, до Управління надійшло 253 звернення, що становить 82% від їх загальної кількості.

Найбільш актуальними питаннями, з якими громадяни звертаються до Управління Держпраці у Черкаській області є :

– заборгованість із виплати заробітної плати, розрахункових коштів – 116 звернень;

– щодо незаконного звільнення – 11 звернень;

– щодо невиплати мінімальної заробітної плати – 3 звернення;

– неофіційне працевлаштування – 21 звернення;

– інші питання з питань праці – 97 звернень;

– щодо виплати допомоги у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття. Щодо роботи Фонду соціального страхування – 5 звернень;

– питання охорони праці та промислової безпеки – 1 звернення;

– щодо розслідування нещасних випадків на виробництві, аналіз та облік аварій і виробничого травматизму – 2 звернення;

– скарга на дії чи бездіяльність територіальних органів Держпраці – 2 звернення;

– інші питання – 50 звернень.

У I кварталі 2021 року структурними підрозділами Управління Держпраці у Черкаській області розглянуто, вирішено позитивно та надано відповідні роз’яснення на 224 звернення громадян. За належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» надіслано 13 звернень. Авторам, відповідно до ст. 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян», повернуто 5 звернень.

За I квартал 2021 року до Управління надійшло 8 запитів на отримання публічної інформації. Вказані запити розглянуті, запитувачам надана відповідна інформація в порядку та строки визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».