В області дбають про інформованість громадян щодо ризиків неофіційного працевлаштування

06 вересня 2021

Рекламні щити з соціальною рекламою кампанії «Виходь на світло» встановлено у м. Черкаси. Конструкції розміщено на жвавих дорожніх магістралях міста, щоб максимальна кількість роботодавців і працівників дізналися про ризики незадекларованої праці. Розміщення соціальної реклами стало можливим завдяки співпраці Управління Держпраці та Черкаської міської ради.

Мета інспекторів праці Управління – не накладення на роботодавців штрафів, а переконання їх у необхідності дотримуватися вимог трудового законодавства. Інформаційно-роз’яснювальна робота є одним із пріоритетних напрямів роботи Управління Держпраці. З 1 липня у регіоні розпочалася інспекційна кампанія, спрямована на запобігання використанню незадекларованої праці, підкреслюють інспектори праці Управління.

Як наголошують фахівці, всеукраїнська кампанія «Виходь на світло» серед роботодавців та працівників триватиме і надалі. Під час проведення інспекційних відвідувань належні заходи щодо роботодавців, які використовують незадекларовану працю, будуть вживатися невідкладно. Порушників вимог трудового законодавства буде притягнуто до адміністративної та фінансової відповідальності.

Спільну роботу щодо поширення соціальної реклами Управлінням Держпраці та органами місцевого самоврядування у цьому напрямі буде продовжено.