Правила надання першої психологічної допомоги

11 липня 2024

На жаль, надзвичайні ситуації є частиною нашого повсякденного життя. Воєнний стан впливає на кожного, проте спектр можливих реакцій і емоцій вельми широкий. Багато хто відчуває себе враженим, вибитим з колії або не розуміє, що відбувається. Люди відчувають страх або тривогу, можуть впасти в заціпеніння або апатію.

Державна служба з питань праці спільно з проєктом Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці» пропонують працівникам і роботодавцям ознайомитися з основними правилами надання першої психологічної допомоги за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Jo-oR1ITQMg

Перша психологічна допомога включає:

– ненав’язливе надання практичної допомоги та підтримки;

– оцінку потреб і проблем;

– надання допомоги у задоволенні нагальних потреб (наприклад, таких як їжа, вода, інформація);

– вміння вислуховувати людей, але не примушуючи їх говорити;

– вміння втішити і допомогти людині заспокоїтися;

– надання допомоги в отриманні інформації, встановленні зв’язку з відповідними службами і структурами соціальної підтримки;

– захист від подальшої шкоди.

За матеріалами: https://pratsia.in.ua/ilo/inspektoru-pratsi.html