УВАГА! В Управлінні працює «гаряча лінія» для отримання скарг представників бізнесу

19 лютого 2019

В Управлінні Держпраці у Черкаській області запроваджено роботу телефону «гарячої лінії» для отримання скарг представників бізнесу області та швидкої реакції на їх зауваження щодо порушень у виконанні роботи працівниками Управління під час проведення перевірок (інспекційних відвідувань) підприємств, установ, організацій області.

«Гаряча телефонна лінія» діє у робочі години за графіком з 08:30 до 16:00 год. (перерва з 13:00 до 14:00) за номером телефону: +380 (472) 33-01-95 (оплата за тарифами оператора зв’язку).

Впровадження такого механізму взаємодії дає можливість представнику суб’єкта господарювання, який має інформацію про можливі неправомірні дії фахівців Управління, донести цю інформацію до керівника Управління та захистити свої права.

Робота «гарячої телефонної лінії» сприятиме налагодженню зворотного зв’язку з представниками бізнесу області та підвищить рівень довіри до державних органів.

В Україні також цілодобово діє Урядова «гаряча лінія» за номером телефону: 1545. Цей механізм взаємодії Уряду з громадянами дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

Звернення приймаються працівниками Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції для вирішення порушених у них питань і надання відповідних роз’яснень.

Дзвінки на Урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону Урядової «гарячої лінії»: +38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).