Надання адміністративних послуг під час обліку об’єктів підвищеної небезпеки через ЦНАП
04 листопада 2021Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 № 969-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523» доповнено адміністративними послугами, що надає Держпраці через центри надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП), а саме:
– реєстрація об’єкта (об’єктів) підвищеної небезпеки в Державному реєстрі об’єктів підвищеної небезпеки;
– виключення об’єкта підвищеної небезпеки з Державного реєстру об’єктів підвищеної небезпеки;
– реєстрація декларації безпеки об’єкта підвищеної небезпеки.
Отже, для отримання адміністративної послуги суб’єкт господарювання або уповноважена ним особи звертається до ЦНАП та надає такі документи:
1. Для реєстрації об’єкта (об’єктів) підвищеної небезпеки:
• звернення на реєстрацію об’єкта (об’єктів) підвищеної небезпеки;
• повідомлення про результати ідентифікації об’єкта (об’єктів) підвищеної небезпеки за формою ОПН-1;
2. Для виключення об’єкта підвищеної небезпеки з Державного реєстру об’єктів підвищеної небезпеки:
• звернення на виключення об’єкта підвищеної небезпеки з Державного реєстру об’єктів підвищеної небезпеки;
• повідомлення про результати ідентифікації об’єкта підвищеної за формою ОПН – 1, у разі проведення змін, що призвели до зменшення на об’єкті підвищеної небезпеки сумарної маси небезпечних речовин порівняно з найменшим нормативом порогової маси відповідно до нормативів порогових мас або розрахованої відповідно до пунктів 12 і 16 цього Порядку;
• що підтверджують ліквідацію або виведення з експлуатації (списання з балансу) об’єкта підвищеної небезпеки.
3. Для реєстрації декларації безпеки об’єкта (об’єктів) підвищеної небезпеки:
• звернення на реєстрацію декларації безпеки об’єкта підвищеної небезпеки;
• декларація безпеки разом з позитивним висновком експертизи.
Документи подаються суб’єктом господарювання або уповноваженою ним особою адміністратору ЦНАП особисто або поштовим відправленням.
Адміністративна послуга надається безоплатно, протягом 30 робочих днів після одержання відповідного звернення.
Документи отримуються суб’єктом господарювання або уповноваженою ним особою особисто у адміністратора ЦНАП або надсилаються поштовим відправленням.
За матеріалами: Держпраці