Ключові елементи психосоціальної підтримки на робочому місці та кроки впровадження

12 квітня 2024

Будь-яке українське підприємство має можливість запровадити програму психосоціальної підтримки працівників на робочому місці у воєнний і післявоєнний час «З турботою про себе й кожного».

Простий алгоритм дій для керівників підприємств та допоміжні матеріали для кожного із них містяться на інформаційному порталі Держпраці за посиланням: http://surl.li/rzyls

Як запровадити програму психосоціальної підтримки на робочому місці:

Крок 1: Створення ініціативної групи й аналіз ситуації.

Крок 2: Розроблення письмової політики.

Крок 3: Розроблення програми (плану заходів).

Крок 4: Розроблення системи моніторингу і оцінювання (МіО) програми ПСП.

Ключові елементи психосоціальної підтримки на робочому місці:

Письмова політика щодо психосоціальної підтримки співробітників.

Програма дій – профілактичні заходи в рамках політики.

Регулярна та прозора система внутрішніх комунікацій задля оцінки першочергових потреб співробітників та їх підтримки в кризових умовах.

Періодичний моніторинг і оцінка задля покращення програми психосоціальної підтримки та її стійкості.

Кроки впровадження політики/програми:

1. Оцінюємо ситуацію (стан безпеки, ресурси, можливості).

2. Визначаємося з форматом та змістом політики/програми (окремий документ, складова існуючої політики, колдоговір ).

3. Розробляємо план заходів (форми і методи інформування і навчання, способи підтримки).

4. Ознайомлюємо з політикою/програмою (де і як).

5. Проводимо моніторинг і оцінку (форма, метод, періодичність).

За матеріалами: https://pratsia.in.ua/