Магазини Черкас транслюють соціальну рекламу з інформацією про переваги задекларованої праці

10 вересня 2021

У рамках інформаційної кампанії «Виходь на світло» щодо неприпустимості допуску до роботи працівників без офіційного працевлаштування у мережах супермаркетів м. Черкаси здійснюється трансляція 5 соціальних роликів.

З керівництвом супермаркетів і рекламної агенції інспектори праці Управління провели інформаційно-роз’яснювальну роботу та запропонували долучитися до проведення кампанії «Виходь на світло».

Фахівці Управління підкреслили, що проведення соціальних заходів, зокрема трансляція роликів кампанії дозволить дізнатися про переваги офіційного працевлаштування, сформувати репутацію соціально відповідального бізнесу. Привернення суспільної уваги до негативного явища незадекларованої праці спрямоване на розуміння усіма учасниками трудового процесу необхідності його подолання.

Трансляції організовано у магазинах «М’ясний дім», «Велмарт» та «Велика кишеня».