На що найчастіше скаржилися черкащани у III кварталі 2021 року

02 листопада 2021

Протягом III кварталу 2021 року до Управління Держпраці у Черкаській області надійшло 299 звернень громадян. Із загальної кількості звернень 5 надійшли від колективів заявників (колективні звернення).

Найчастіше громадяни звертаються до Управління з питаннями щодо недотримання роботодавцями вимог трудового законодавства. З питань оплати праці, належного оформлення трудових відносин до Управління надійшло 256 звернень, що становить 85,6% від їх загальної кількості.

Із зазначеної кількості отримано:
– 130 письмових звернень від громадян;
– 114 звернення від Державної установи «Урядовий контактний центр»;
– 33 звернення, які надійшли через органи влади;
– 21 звернення від інших органів, установ, організацій;
– 1 звернення, яке надійшло через уповноважену особу.

У III кварталі 2021 року посадовими особами Управління розглянуто, вирішено позитивно та надано відповідні роз’яснення на 265 звернень громадян. Відповідно до статей 8, 17 Закону України «Про звернення громадян», не підлягали розгляду 3 звернення. За належністю, згідно зі статтею 7 Закону України «Про звернення громадян», надіслані 3 звернення.

За липень – вересень 2021 року до Управління надійшло 3 запити на отримання публічної інформації. Вказані запити розглянуті, запитувачам надана відповідна інформація в порядку та строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Інформація до відома

Посадові особи Управління здійснюють прийом громадян дистанційним шляхом. Зацікавлені черкащани можуть отримати докладну консультацію за контактами: http://ck.dsp.gov.ua/kontakty/ або у соцмережі Фейсбук https://www.facebook.com/groups/ck.dsp.gov.ua/