Понад 100 громадян оперативно отримали відповіді фахівців Управління

17 жовтня 2022

Протягом III кварталу 2022 року до Управління Держпраці у Черкаській області надійшло 132 звернення громадян. Із загальної кількості 4 звернення надійшло від колективів заявників (колективні звернення). Посадовими особами Управління розглянуто, вирішено позитивно та надано відповідні роз’яснення на 100 звернень громадян. Інші звернення знаходяться на розгляді фахівців.

Найчастіше громадяни звертаються з питаннями щодо недотримання роботодавцями вимог трудового законодавства. З питань оплати праці, належного оформлення трудових відносин до Управління надійшло 118 звернень, що становить 89,4% від їх загальної кількості.

13 звернень надіслано за належністю, згідно зі статтею 7 Закону України «Про звернення громадян».

Розгляду не підлягали 3 звернення громадян, відповідно до ст. 8 Закону України «Про звернення громадян».

Протягом III кварталу фахівці Управління надали відповідь на 1 запит щодо отримання публічної інформації.

Всі звернення громадян розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.

Відповіді на актуальні під час воєнного стану питання трудового законодавства можна отримати на сайті Держпраці: https://cutt.ly/YZYhtKN  та на інформаційному порталі Держпраці: https://pratsia.in.ua