НАЗК оновлено порядок ведення реєстру електронних декларацій
26 листопада 202101.12.2021 набуде чинності наказ Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) від 23.07.2021 №448/21 «Про затвердження Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» (далі – Порядок).
Визнається таким, що втратило чинність рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 10 червня 2016 року №3 «Про функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», зареєстроване в Міністерстві юстиції України 15 липня 2016 року за №959/29089 (зі змінами).
Зазначеним вище Порядком визначено процедуру формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, ведення якого відповідно до пункту 3 розділу І Порядку здійснює Національне агентство.
Згідно з пунктами 1 та 2 розділу ІІ Порядку, до Реєстру включаються електронні документи, що подаються суб’єктами декларування шляхом заповнення відповідних електронних форм через мережу Інтернет з використанням програмних засобів Реєстру у власному персональному електронному кабінеті.
Так, до реєстру включатимуть:
– декларації, у тому числі виправлені декларації, що подаються відповідно до Закону;
– повідомлення про відкриття суб’єктом декларування або членом його сім’ї валютного рахунка в установі банку-нерезидента, передбачені Законом;
– повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування, передбачені Законом.
Пунктом 3 розділу ІІІ Порядку передбачено, що після спливу п’ятирічного строку з дня припинення виконання суб’єктом декларування функцій держави або місцевого самоврядування або іншої діяльності, зазначеної у підпунктах «а», «в» пункту 2 частини першої статті 3 Закону, така особа інформує НАЗК про необхідність видалення документів, які були подані заявником як суб’єктом декларування до Реєстру.
Таке інформування здійснюється шляхом надсилання НАЗК відповідної заяви, до якої додаються копії документів, що підтверджують припинення виконання заявником функцій держави або місцевого самоврядування або іншої діяльності, зазначеної в підпунктах «а», «в» пункту 2 частини першої статті 3 Закону.