Довідка про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Управління Держпраці у Черкаській області у I кварталі 2021 року
12 квітня 2021За I квартал 2021 року до Управління Держпраці у Черкаській області надійшло 308 звернень громадян, з них 5 звернень – колективні.
Із зазначеної кількості звернень отримано:
– 128 письмових звернень від громадян;
– 114 звернень від Державної установи «Урядовий контактний центр»;
– 30 звернень – через органи влади;
– 35 звернень від інших органів, установ, організацій;
– 1 звернення – через уповноважену особу.
З питань недотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства про працю, зокрема оплати праці, належного оформлення трудових відносин, до Управління надійшло 253 звернення, що становить 82% від їх загальної кількості.
Найбільш актуальними питаннями, з якими громадяни звертаються до Управління Держпраці у Черкаській області є :
– заборгованість із виплати заробітної плати, розрахункових коштів – 116 звернень;
– щодо незаконного звільнення – 11 звернень;
– щодо невиплати мінімальної заробітної плати – 3 звернення;
– неофіційне працевлаштування – 21 звернення;
– інші питання з питань праці – 97 звернень;
– щодо виплати допомоги у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття. Щодо роботи Фонду соціального страхування – 5 звернень;
– питання охорони праці та промислової безпеки – 1 звернення;
– щодо розслідування нещасних випадків на виробництві, аналіз та облік аварій і виробничого травматизму – 2 звернення;
– скарга на дії чи бездіяльність територіальних органів Держпраці – 2 звернення;
– інші питання – 50 звернень.
У I кварталі 2021 року структурними підрозділами Управління Держпраці у Черкаській області розглянуто, вирішено позитивно та надано відповідні роз’яснення на 224 звернення громадян. За належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» надіслано 13 звернень. Авторам, відповідно до ст. 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян», повернуто 5 звернень.
За I квартал 2021 року до Управління надійшло 8 запитів на отримання публічної інформації. Вказані запити розглянуті, запитувачам надана відповідна інформація в порядку та строки визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».