Фахівці Управління у І кварталі оперативно відповіли на звернення понад 200 громадян

20 квітня 2022

Протягом І кварталу 2022 року до Управління Держпраці у Черкаській області надійшло 137 звернень громадян (з них 3 звернення – колективні). Всього у 2022 році до Управління звернулося 224 заявника.

Найчастіше громадяни зверталися до Управління з питаннями щодо недотримання роботодавцями вимог трудового законодавства, зокрема заявників цікавили питання оплати праці, звільнення, оформлення трудових відносин. З цього напрямку до Управління надійшло 116 звернень, що становить 84,6% від їх загальної кількості.

У І кварталі 2022 ріку фахівці Управління розглянули і надали роз’яснення на 2 запити на отримання публічної інформації, що стосувалися проведення атестації робочих місць і діяльності голови сільської ради.

Минулоріч протягом січня – березня фахівці Управління надали роз’яснення на 308 звернень громадян, з них 5 – колективні. Порівняно з I кварталом 2021 року кількість звернень цьогоріч суттєво зменшилася завдяки ефективні роботі сервісу «інтерактивний інспектор», що дозволяє надавати відповіді заявникам протягом 1-2 діб. Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» держустанови повинні протягом місяця надавати відповідь на звернення громадян.

Протягом минулого року до посадових осіб Управління Держпраці у Черкаській області надійшло 1071 звернення громадян.