Довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Управління Держпраці у Черкаській області у II кварталі 2021 року

12 липня 2021

Протягом II кварталу 2021 року до Управління Держпраці у Черкаській області надійшло 261звернення громадян, з них 18 звернень – колективні.

Із зазначеної кількості отримано:

– 110 письмових звернень від громадян;

– 93 звернення від Державної установи «Урядовий контактний центр»;

– 24 звернення, які надійшли через органи влади;

– 33 звернення від інших органів, установ, організацій;

– 1 звернення, яке надійшло через уповноважену особу.

У частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що у II кварталі 2021 року структурними підрозділами Управління Держпраці у Черкаській області розглянуто, вирішено позитивно та надано відповідні роз’яснення на 178 звернень громадян. Не підлягали розгляду, відповідно до статей 8, 17 Закону України «Про звернення громадян», 9 звернень. За належністю, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», надіслані 5 звернень. Авторові, відповідно до ст. 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян», повернуто 5 звернень. На стадії розгляду перебувають 64 звернення.

Найбільш актуальними питаннями, з якими громадяни звертаються до Управління Держпраці у Черкаській області, є питання недотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства про працю, зокрема оплати праці, належного оформлення трудових відносин тощо. З цього напрямку до Управління надійшло 232 звернення, що становить 88,8% від їх загальної кількості.

За квітень – червень 2021 року до Управління надійшло 4 запити на отримання публічної інформації. Вказані запити розглянуті, запитувачам надана відповідна інформація в порядку та строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».